Асоціація лізингодавців України та Головний Сервісний Центр МВС підписали Меморандум про співробітництво.

24 квітня 2018 року відбулася зустріч між представниками Головного Сервісного Центру МВС України та Асоціацією «Українське Об’єднання Лізингодавців» у складі   15 представників від компаній-учасниць.  Основним питанням в порядку денному був старт процесу автоматизації документообігу щодо реєстрації та перереєстрації автомобілів лізинговими компаніями. Обговорено підготовчі процедури до подачі електронної заявки власниками, як першого етапу майбутньої автоматизації.

Серед таких процедур було зазначено: придбання криптографічного носія інформації, оформлення електронних ключів, налаштування каналу зв’язку, входження до реєстру «Підприємство» НАІС. Бізнес радо вітав початок таких довгоочікуваних нововведень, які дозволять зекономити трудові і природні ресурси,
мінімізуватимуть  корупцію, унеможливлять шахрайство.

Крім того були обговорені питання доцільності обов’язкових відміток воєнкоматів, як передумови виконання реєстраційних дій, що виглядає надлишковим і дублюючим, за умови ведення такого ж обліку  службами ГСЦ.

Сторони також шукали оптимального вирішення проблеми фотофіксації, яка запрацює у країні вже з вересня – адже законодавство поки що передбачає відповідальність за порушення ПДД лише власників транспортних
засобів, тоді як власники лізингових авто не є їх користувачами. Тож повідомлення про штрафи повинно бути направлено до лізингоотримувача, який  і вчиняє правопорушення, для чого потрібно вести спеціальні реєстри таких юридичних і фізичних осіб. Домовилися про  врегулювання цього питання підзаконними
нормативними актами, які будуть розроблені спільними зусиллями.

Також учасників зустрічі турбувала ситуація, пов’язана в блокуванням перереєстрацій лізингових авто на клієнтів після виконання ними договору лізингу в зв’язку з відкриттям виконавчого провадження. Такий стан справ створює безпідставні перешкоди для добросовісних власників авто у сфері реалізації їх права власності на виплачені вже автомобілі. А на співробітників сервісних центрів покладає невластиві їм функції. Досягнуто домовленості звернутися
з обох сторін за роз’ясненнями до Міністерства юстиції України.

За результатами зустрічі сторони підписали Меморандум про співробітництво, який  і передбачає спільні зусилля по удосконаленню нормативної бази та усуненню адміністративних перешкод на шляху розвитку ринку лізингу.

Підписантом Меморандуму від ГСЦ МВС України виступив начальник Криклій Владислав Артурович, а від Асоціації «Українське Об’єднання Лізингодавців» – генеральний директор Масіч Марина Юріївна. Загальний строк його дії – 3 роки.

Метою Меморандуму названо співробітництво сторін у сфері пошуку шляхів удосконалення системи державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку транспортних засобів з метою створення безпечного середовища для учасників ринку послуг з фінансового лізингу, а також запобігання шахрайських дій транспортом, який є власністю лізингодавця.

 

Текст Меморандуму можна знайти тут:

 

Прес-служба Асоціації

[email protected]

+380983042836