Від введення мит на автомобілі постраждає ринок лізингу

   

Рішення України про введення спеціальних мит на автомобілі з об’ємом двигунів 1-2,2 л незалежно від країни походження та експорту спричинить негативні наслідки для лізингової галузі, які відчують як її гравці, так і клієнти, вважають в компанії “Avis Україна”.

“Введення спецмита створить масу адміністративних проблем: необхідність зміни контрактів на автомобілі, вже замовлені лізингодавцями, поставка яких очікується через два-три місяці”, – повідомив віце-президент з маркетингу та продажу компанії “Avis Україна” Жан Тільман.

Крім того, на його думку, компанії, які традиційно формують свій бюджет в листопаді-грудні, вже не зможуть закупити плановану кількість автомобілів і, ймовірно, будуть змушені скоротити їх кількість в парку. У результаті знизиться і загальний обсяг продажів по ринку.

Нагадаємо, що Україна 14 березня 2013 р. оприлюднила ухвалене в квітні 2012 року рішення про введення спеціальних мит на імпорт в країну нових легкових автомобілів з об’ємом двигуна 1000-1500 куб. см у розмірі 6,46% і 1500-2200 куб. см – 12,95% незалежно від країни походження та експорту. Рішення Міжвідомчої комісії з питань міжнародної торгівлі набирає чинності через 30 днів.

На думку автоімпортерів, це рішення спричинить подорожчання автомобілів, скорочення авторинку, санкції з боку Євросоюзу і СОТ. У той же час автовиробники вважають, що це дозволить їм завантажити потужності, а ціна на автомобілі не виросте, оскільки її диктує ринок.

В Україні продажі нових легкових автомобілів в 2012 році скоротилися на 1,4% до 2011 року – до 217,58 тис. од., а в поточному році з урахуванням відсутності економічних передумов експерти не чекали приросту і за незмінних умов на ринку.

news.finance.ua