Члени Асоціації зареєстрували 15,3% легкових автомобілів, та 8% LCV, що були придбані в Україні.
Об’єднання лізингодавців підвело підсумки роботи своїх учасників в першому півріччі. Традиційно превалюючим предметом лізингу в портфелі угод залишається колісний транспорт, і в цьому звітному періоді оператори ринку ще більше наростили рівень проникнення у продажі (за аналогічний період минулого року цей показник складав лише 13%).
Загалом учасники організованого ринку лізингу за 6 місяців зареєстрували 9 412 транспортних засобів (ТЗ). В тому числі 72% – це нові авто, і 28% – вживані. Такі цифри свідчать про вражаюче зростання обсягів передачі ТЗ у лізинг в півтора рази в порівнянні з першим півріччям минулого року. Обсяги реєстрацій також зростають вже другий квартал поспіль, і збільшились на 36% у другому кварталі порівняно з першим. Все це вказує на те, що лізинг колісного автотранспорту в 2021 році є надзвичайно затребуваним та перспективним видом фінансування основних засобів виробництва та потреб домогосподарств.
Не менш вражаючого результату досягли лізингодавці в другому кварталі в порівнянні з першим, обсяги реєстрацій в якому зросли на102%. Рекордним місяцем став червень, за результатами якого було передано в лізинг 2020 транспортних засоби.
Трійку лідерів в сегменті нових ТЗ склали такі компанії професійного об’єднання: ОТП Лізинг (43% від усіх реєстрацій), ULF Finance (18%), та Альфа Лізинг (10%). В сегменті вживаних транспортних засобів до трійки лідерів ввійшли компанії Автокредит Плюс (55%), ULF Finance (23%) і Авентус Лізинг (12%). В сегменті легкових авто лідери ринку збільшили свою частку.
Легкові автомобілі як і в попередні періоди є найбільш популярними у якості предметів лізингу з часткою 79% від усіх реєстрацій за період. Порівняно з аналогічним періодом минулого року частка легкових авто не зазнала змін.
Найпопулярнішими легковими авто, що реєструвались в лізинг, залишаються автомобілі марки Renault. Частка цієї марки зросла до 20%. До п’ятірки найпопулярніших марок також входять: Toyota (10%), Peugeot (9%), та Skoda (9%). Перелік брендів-лідерів не зазнав значних змін.
Поза сегментом легкових авто, близько 9% реєстрацій транспортних засобів припало на вантажні автомобілі, і ще близько 4% – на легкі комерційні транспортні засоби. Решта сегментів мали частку 3% або менше.
За оцінками Асоціації, її члени займають близько 80% всього ринку лізингових послуг. Тому рівень проникнення лізингу в зазначених сегменти транспортних засобів є навіть вищими за розрахунки Асоціації.