П’ятий рік поспіль компанія з прокату та лізингу авто Avis Україна отримала звання “Найкраща автопрокатна компанія року в Україні” за результатами престижного туристичного конкурсу World Travel Awards. Це своєрідний «Оскар» в тревел індустрії, який отримують готелі, авіакомпанії, курортні міста, в тому числі, й автопрокатні компанії. За Avis Україна проголосували тисячі туристів з усього світу, які оцінювали якість та рівень сервісу.
Генеральний директор компанії, Хайм Капельніков, поділився, які він з командою робив кроки та що вплинуло на автопрокатний бізнес, щоб він не лише тримався на плаву в часи туристичних обмежень, а й став успішним.
Хайм Капельніков:
“В 2020 році ми миттєво відреагували на падіння попиту – скоротили парк прокатних авто, вивели частину авто у продаж, це дозволило мати оборотні кошти для подальшого розвитку бізнесу. Також, ми зосередилися на продажах прокату корпоративним клієнтам, що допомогло нам пройти низький сезон 2020-2021.
Натомість у 2021 році ми закупили нові автомобілі, фактично, на 30% оновили наш прокатний парк. Придбали авто для різних прокатних груп від міських малолітражок Peugeot 208 до позашляховиків типу VW T-Rock. Придбали і гібридні авто з економічними двигунами, які пересуваються містом практично без використання бензину і мають мінімальні викиди за нормами EURO. Загалом, закупили під сотню нових авто.
Ми зберегли всю команду, навіть у найважчі часи, мої колеги самовіддано працювали, в тому числі, за капсульною системою (ми поділили команду на 2 групи, які працювали почергово) чи дистанційно, не збавляючи оберти. Тим самим, впроваджуючи світові заходи з безпеки, розроблені Avis.
З другого кварталу 2021 року світовий ринок туризму пожвавився у зв’язку з масовою вакцинацією і відкриттям кордонів. У нас був помітний сплеск іноземних туристів. В Україну приїхала велика кількість туристів з країн Перської затоки, особливо, із Саудівської Аравії, які дали нам великий обсяг замовлень. Загалом, сезон літо-2021 видався набагато кращим, ніж ми очікували за кількістю туристів, планували його дуже скромно через пандемію, але наші обороти майже подвоїлись, порівняно з планованими. Дався в знаки і відкладений попит на мандрівки українців. Щойно ослабились карантинні заходи, як українці залюбки почали мандрувати всередині країни, а оскільки автомобіль – це приватний простір, в якому захиститись від вірусів шансів більше, ніж у громадському, то автівки стали особливо затребуваними для внутрішнього туризму.
За моїми відчуттями, масова вакцинація, відкриття кордонів, відновлення авіасполучень вплинуть на стрімкий розвиток туризму в наступні роки. Люди сумують за мандрівками. Навіть якщо пандемія не завершиться повністю в 2022 році, рівень вакцинації в світі та бажання мандрувати після двох років періодичного локдауна дадуть серйозну перспективу для зростання і прокатного бізнесу в тому числі. Це станеться уже в 2022 році, а 2023 рік може бути рекордним як для Avis, так і загалом для прокатного бізнесу в Україні”.