Незважаючи на зростання обсягів автокредитування, частка авто, проданих в кредит, залишається незмінною.
Про це повідомляє «Фінансовий клуб» в проєкті «50 провідних банків України – 2020».
Традиційно в Україні близько 20% автомобілів продаються в кредит. 2019 рік не став винятком. Продажі нових автомобілів минулого року зросли майже на 15%, але сегмент автокредитування зростав ще швидше. Клієнтів цікавили в першу чергу партнерські програми з автодилерами та автовиробниками, які давали змогу оформити кредит на велику суму під менший відсоток (від 0,01% річних). Щоправда, як і раніше, мінімальна ставка найчастіше передбачає перший внесок від 50% вартості автомобіля і нетривалий термін кредитування – до 12–24 місяців.
Минулого року банкіри зафіксували пожвавлення в сегменті автокредитування. За словами директорки департаменту роздрібного бізнесу Ощадбанку Валерії Малахової, в 2019 році Ощадбанк видав понад 3600 автокредитів на суму більш ніж 1,7 млрд грн. Це вдвічі більше, ніж у 2018 році, та вдесятеро більше, ніж у 2017-му.
Середня сума кредиту становить близько 500 тис. грн. «Ринок продажів автомобілів працював у тандемі з кредитуванням, привабливі кредитні продукти допомагали автодилерам стимулювати попит і давали споживачеві змогу розширити можливості під час вибору авто, тому автокредити були потрібні та актуальні», – підкреслює Валерія Малахова.
Аналогічну тенденцію відзначають і в Креді Агріколь Банку. «Найбільш популярними в наших клієнтів є кредити на купівлю нових автомобілів. У 2019 році такі кредити показали чергове рекордне зростання – нам вдалося видати автокредитів на суму понад 3 млрд грн. За ними за популярністю йдуть кредити готівкою на різні цілі: великі покупки, ремонт, подорожі, перекредитування, придбання ненового авто, далі – кредитні картки та іпотечні кредити», – розповідає начальник департаменту маркетингу Креді Агріколь Банку Тетяна Шаповал.
Джерело