Незважаючи на кризу, спричинену епідемією COVID-19, компанія АМАКО стабільно тримає свої позиції на ринку України.
Про це під час спільної прес-конференції АМАКО та ОТП-Лізинг, повідомив генеральний директор компанії АМАКО Дмитро Бородій.
Він зазначив, що готуватися до випадку надзвичайної ситуації, враховуючи кризові піки в країні та світі у цілому, компанія АМАКО розпочала ще п’ять років тому, перебудувавши стратегію бізнесу.
Ситуація з карантином у зв’язку з COVID-19 не є надзвичайною ситуацією власне для нас, оскільки наша компанія має стратегію. Ми постійні гравці на сільськогосподарському ринку України, тому нами було передбачено декілька виходів під час кризового стану, які дозволяють компанії існувати. І я би сказав, існувати більше, ніж п’ять років.
Гендиректор зазначив, що введення карантинних обмежень значно вплинуло на світове виробництво, зокрема на ланцюжок поставок та логістику. Тенденція ринку стала нижче, однак при всьому цьому аграрний бізнес не можна зупинити.
Щорічно Україна купує більше 2 тис. тракторів, 600-1000 комбайнів, 500 плугів і т. д., 300 обприскувачів. Сільгосппідприємства не перестануть функціонувати, оскільки Україна є одним з ключових постачальників агро продукції в світі. Цьогоріч обсяги закупівель техніки можуть скоротитися, але попит є і буде. Ті аграрії, яким конче необхідно оновлення техпарку — будуть його оновлювати. Ті ж, які мають змогу обійтися технікою, яку мають у наявності, все ж будуть зацікавлені у сервісному обслуговуванні та купівлі запчастин. Саме на це, перш за все, наша компанія зробила наголос.
Цьогоріч компанія АМАКО покращила сервісну частину, ввела ряд оновлень. Крім того, компанія періодично оновлює асортимент запчастин та замовляє все необхідне заздалегідь. АМАКО збирається «втриматися на хвилі» сільського господарства за рахунок реалізації сервісу та запчастин.
Зокрема, ми маємо програму подовженої гарантії, наприклад, на трактори діє гарантія 3 роки. Техніка — це локомотив бізнесу, який робить його стійким. Але, навіть враховуючи падіння обсягів купівлі, АМАКО твердо стоїть на поверхні бізнесу. Наша задача — не просто продавати техніку, а бути компанією, що представляє певну цінність для ринку. Ми продаємо не техніку, а продукт, перш за все.
У компанії зазначають, що покупці продукції АМАКО завжди у пріоритеті. Допоміжні інструменти для сервісної частини — встановлені датчики на техніці, завдяки яким проводиться онлайн-моніторинг двигунів для проведення своєчасного планового ТО. Більше того, бізнес компанії рухається у напрямку роботи за сервісними контрактами, під якими на сьогодні має більше 100 одиниць техніки.
Такі заходи допомагають у веденні бізнесу у кризовий період. Дмитро Бородій зазначає, що компанії довелося заморозити декілька проектів, однак компанія готова повернутися до них, як тільки ситуація стане більш стабільною.
Крім того, тримати курс стабільності на ринку АМАКО допомагає компанія ОТП-Лізинг, яка надає інструмент фінансування у вигляді вигідних партнерських програм для придбання техніки АМАКО. Завдяки умовам цих програм, АМАКО може запропонувати клієнтам придбання техніки Massey Ferguson у лізинг зі ставкою 0% річних у доларах та євро до 3 років. Також компанія пропонує вигідні умови придбання зрошувального обладнання.
Про доступні програми фінансування розповів начальник відділу корпоративних продажів компанії Вадим Кудрій. Зокрема, програма передбачає фінансування в гривні на 2 роки під 0% річних з авансом 30%. Такі програми є взаємовигідними і дають можливість аграрію структурувати та планувати власні інвестиції. Даній програмі не існує аналогів на ринку.
Більше того, ОТП-Лізинг зазначила, що наразі компанія може запропонувати грантову програму ЄС, під дію якої підлягає техніка АМАКО.У рамках програми фермер отримує 10% від суми фінансування. Грантова програма по суті є знижкою на техніку. ОТП Лізинг має можливість профінансувати техніки на €17 млн.
Джерело