6 червня на зустрічі з представниками зернотрейдерів в Одесі Голова Укрзалізниці Войцех Балчун запропонував клієнтам новий механізм зменшення дефіциту рухомого складу для перевезення вантажів через використання фінансового лізингу.
Зокрема, Укрзалізниця пропонує вантажовідправникам розглянути можливість збільшення кількості вантажних вагонів шляхом їх придбання та наступного надання УЗ в фінансовий лізинг. Даний алгоритм є цікавим для Укрзалізниці, оскільки дозволить забезпечити постійно зростаючий попит на зерновози на прийнятних умовах. А саме – не відволікати значні суми коштів і отримати в користування з подальшим викупом основні засоби, що забезпечить стабільний дохід від основного, прибуткового, виду діяльності. У свою чергу, зернотрейдери отримають можливість бути впевненими в наявності необхідної кількості рухомого складу, відповідно покращити якість логістики та зменшити свої операційні ризики. У подальшому даний механізм, у разі його успішності, може бути поширений на інші види вантажних перевезень.
Зокрема, Укрзалізниця пропонує вантажовідправникам розглянути можливість збільшення кількості вантажних вагонів шляхом їх придбання та наступного надання УЗ в фінансовий лізинг. Даний алгоритм є цікавим для Укрзалізниці, оскільки дозволить забезпечити постійно зростаючий попит на зерновози на прийнятних умовах. А саме – не відволікати значні суми коштів і отримати в користування з подальшим викупом основні засоби, що забезпечить стабільний дохід від основного, прибуткового, виду діяльності. У свою чергу, зернотрейдери отримають можливість бути впевненими в наявності необхідної кількості рухомого складу, відповідно покращити якість логістики та зменшити свої операційні ризики. У подальшому даний механізм, у разі його успішності, може бути поширений на інші види вантажних перевезень.