Міністр доходів і зборів Олександр Клименко вважає введення з 13 квітня спеціального мита на ввезення автомобілів із двигуном 1-2,2 тис. куб. см в розмірі 6,5-13% від їх вартості ефективним заходом у рамках стимулювання імпортозаміщення.
Про це він повідомив на прес-конференції.
“Це крок у рамках реалізації програми імпортозаміщення. Значну дискусію викликав цей крок, але я вважаю, що ми повинні це робити. Ми повинні підтримувати вітчизняних товаровиробників”, – сказав він.
Клименко не назвав оцінних сум недонадходжень до бюджету від впровадження такого заходу, а також можливого збільшення надходжень внаслідок стимулювання вітчизняного автомобілебудування.
“Можу лише сказати, що баланс (збільшення та скорочення надходжень) не буде мати мінус. Є сума, яку ми недоодержимо на кордоні, але в межах бюджетного року доходи держбюджету в цьому напрямку будуть збалансовані”, – сказав він.
Як повідомляло агентство, Міжвідомча комісія з міжнародної торгівлі ввела з 13 квітня спеціальні мита на імпорт легкових автомобілів з робочим об’ємом двигуна від 1 тис. куб. см до 2,2 тис. куб. см в розмірі 6,46-12,95% від їх вартості.
Українське об’єднання лізингодавців вважає введення таких спецмит економічно необґрунтованим.
Перший віце-прем’єр-міністр Сергій Арбузов вважає введення спецмит на імпорт автомобілів захистом українських товаровиробників і зазначив, що це є нормальною практикою держави.