Як повідомляє AUTO-Consulting, у листопаді український ринок нових легкових автомобілів знову повернувся до зростання. Так, за підсумками листопада, дилерам вдалося реалізувати майже 8,8 тис. нових легкових автомобілів, що на 10% більше, ніж у жовтні та на 17% більше, ніж у листопаді минулого року. Проте дефіцит автомобілів повністю змінив звичну картину лідерів ринку.
За підсумками листопада, на перше місце вийшла KIA, якій вдалося збільшити продажі майже в 2 рази і обійти відразу двох конкурентів – Toyota і Renault. У дилерів цих брендів у листопаді спостерігався гострий дефіцит найпопулярніших моделей.
Четверте місце у листопаді утримала Chery, до того ж ще й додавши у продажах майже 25%. На п’ятому місці вже міцно влаштувалися автомобілі Mitsubishi, а дилери цієї марки додали у продажах майже 9%.
З гарним зростанням закінчили листопад і дилери Hyundai (+19%) та Nissan (+23%), а мережа Peugeot змогла реалізувати на 77% більше, ніж місяцем раніше, і знову повернула французький бренд у Топ-10 українського ринку.
Відмінні показали у листопаді продемонстрував і BMW. “Баварці” збільшили відвантаження автомобілів покупцям на 56%, змогли повернути марку в Топ-10 ринку та з солідним запасом забезпечили собі №1 серед преміальних брендів в Україні.
На жаль, ще не всі марки зуміли впоратися з дефіцитом автомобілів і тому в листопаді похвалитися зростанням продажів також зможуть не всі. На жаль, дефіцит дуже сильно змінив картину ринку.