Рівень проникнення лізингу у продажі легкових авто зростає – Асоціація лізингодавців України

Члени Асоціації зареєстрували 15,6% легкових автомобілів, та 9,2% LCV, що були придбані в Україні.

Учасники організованого ринку лізингу за 7 місяців зареєстрували 11 572 транспортних засоби (ТЗ). В тому числі 70% – це нові авто, і 30% – вживані. Такі показники вказують на те, що лізинг продовжує випереджати свої минулорічні показники в півтора рази. Обсяги реєстрацій також продовжують зростати кожен місяць цього року, і в липні досягли свого найвищого значення в 2 160 одиниць (або на 7% більше ніж попереднього місяця).

Трійка лідерів як в сегменті нових, так і в сегменті вживаних авто за результатами 7 місяців залишилась незмінною. В сегменті нових авто вона складається із таких компаній: ОТП Лізинг (45% від усіх реєстрацій), ULF Finance (17%), та Альфа Лізинг (10%). В сегменті вживаних ТЗ до трійки лідерів ввійшли компанії Автокредит Плюс (55%), ULF Finance (23%) і Авентус Лізинг (12%).

Легкові автомобілі традиційно залишились найбільш популярними у якості предметів лізингу з часткою 79% від усіх реєстрацій за період. Порівняно з аналогічним періодом минулого року частка легкових авто не зазнала змін.

Найпопулярнішими легковими авто, що реєструвались в лізинг, залишаються автомобілі марки Renault. Частка цієї марки зросла до 20%. До п’ятірки найпопулярніших марок також входять: Toyota (10%), Skoda (10%) та Peugeot (9%). Перелік брендів-лідерів не зазнав значних змін.

Структура решти сегментів ТЗ залишилась також незмінною Поза сегментом легкових авто, близько 9% реєстрацій припало на вантажні автомобілі, і ще близько 5% – на легкі комерційні транспортні засоби. Решта сегментів мали частку 3% або менше. За оцінками Асоціації, її члени займають близько 80% всього ринку лізингових послуг. Тому рівень проникнення лізингу в зазначених сегменти транспортних засобів є навіть вищими за розрахунки Асоціації.