Лінсі Дункан
Чому з’являється величезний потенціал зростання доходів, якщо перетворити маркетинг на стратегічного партнера?
Чи можна мене пробачити за моє переконання, що в багатьох лізингових компаніях маркетинг не має великого авторитету серед інших відділів? Правду кажучи, ситуація доходить до того, що маркетинг не має достатнього фінансування та його не інтегрують у бізнес-стратегію компанії.
Сумніваюся, що у компаній, які недооцінюють силу маркетингу є великий потенціал зростання доходів, який можна було б мати, перетворивши маркетинг на стратегічного партнера.
Вирівнювання вашої маркетингової стратегії задля підтримки бізнес-плану здається очевидним, але знову і знову я звертаюся до підприємств, робота яких добре розпланована на рівні виконавців, але свою діяльність вони ведуть без чітко узгодженої маркетингової стратегії. Бачити компанії, які не в змозі втілити весь свій потенціал – ось що засмучує мене найбільше.
Проігноруйте необхідність фінансування ретельного маркетинг-планування, і ви отримаєте підрозділ без напрямку і мети. Гірше того, ви ризикуєте отримати розрив між вашою бізнес-стратегією та комунікаціями, які посилаєте на ринок. Брати на роботу когось, щоб він керував тактичною діяльністю без стратегічного управління і підтримки, це те саме, що просити когось виконувати роль білки в колесі.
Баланс між витратами на маркетинг та на безпосередню діяльність має дуже важливе значення. Якщо ви вважаєте, що ваші гроші працюватимуть краще, якщо ви дасте можливість співробітникам використати більше коштів на діяльність, подумайте ще раз. Ви ризикуєте викинути гроші на те, що, можливо, не на 100% відповідає вашим бізнес-цілям. Замість цього довіртеся одній чіткій стратегії.
Але як максимально використати маркетинговий досвід директорського рівня, якщо ваша компанія перебуває лише на межі наступного ривка зростання, або коли постійні витрати повинні залишитись невеликими? Залучення консультантів, фрілансерів або агенцій до проекту або співробітників, які працюють декілька днів на тиждень, може дати вам перевагу у виробленні стратегії, витративши менше коштів, ніж на повноцінний штат. Це мудрий спосіб змусити ваш бюджет працювати на вас.
“Хороші маркетологи оцінюють”, каже автор і підприємець Сет Годін. Демонстрація окупності інвестицій, щоб показати, як маркетинг сприяє кінцевому результату – мета кожного професійного маркетолога. Пам’ятайте, однак, що показник повернення інвестицій – це не просто фінансовий показник. Маркетинг може бути виміряний кількісно (наприклад, конверсії і доходи) і якісно (наприклад, зворотний зв’язок з клієнтами, взаємодія зі ЗМІ SMM). За допомогою тестування ви можете дізнатися, які ключові показники ефективності є найціннішими для вашого бізнесу.
Розуміння успіху залучення потенційних клієнтів залежить від продавців та фіксування їх прогресу, від першого дзвінка до закриття угоди. Зробіть це правильно і ви отримаєте реальну картину, який маркетинг краще всього підійде для вашого бізнесу.
Лінсі Дункан є співзасновником «Marke2ing» – маркетингової стратегії «підключи-та-працюй»