Прес-реліз. Українське об’єднання лізингодавців. Статистика автопрокатного ринку. 3 кв. 2018.

transportation and ownership concept - customer and salesman with car key outside

За усталеною європейською практикою Асоціації об’єднує не тільки лізингові але й автопрокатні компанії. Не даремно гаслом «Українського об’єднання лізингодавців є «Голос лізингу та автопрокату».

До лав Асоціації входять шість автопрокатних компаній: лідери світового ринку: Avis/Payless*, Sixt, Europcar, Hertz, Budget та найбільший з локальних гравців – компанія BLS. Наразі ці шість компаній репрезентують домінуючу частку організованого ринку автопрокату.

Ми вирішили відновити квартальну аналітику діяльності прокатних компаній. Пропонуємо ознайомитись з основними показниками 3 кварталу.

*Діяльність під брендами Payless та Avis, які належать групі ABG, здійснює компанія «ВІП-РЕНТ».

Кількість автомобілів в парку

Кількість (середня в періоді) автомобілів в парку компаній учасників Асоціації станом на 3-й кв. 2018 року становить 1099 одиниць. Це на 3% або на 36 авто більше ніж на аналогічний період минулого року.

Таким чином, спостерігається повільне відновлення парку авто і всього прокатного ринку. Очікується що тенденція отримає продовження у 2019 році.

Кількість прокатних станцій

Кількість прокатних станцій за рік змінилась на 1% (1 станція) і складає 78 станцій.

 

Очікується пожвавлення тенденції відкриття нових станцій як в регіонах присутності діючих прокатних брендів так і в нових регіонах.

Середня завантаженість автопарку

Середня завантаженість автопарку у 3-у кварталі 2018 року склала 75%, що на 5% вище, ніж за відповідний період минулого року. Показник завантаженості автопарку по компаніям знаходиться в діапазоні від 70% (Avis) до 77-78% (Budget, BLS, Sixt). Переважна більшість компаній-учасників Асоціації у звітному періоді підвищили показник завантаженості.

Кількість прокатних днів

Загалом, за 9 місяців поточного року кількість прокатних днів загалом по учасникам Асоціації незначно збільшилась і становить 180 тис. 829 днів.
Порівняльна кількість прокатних днів компаній-учасників Асоціації за період 9 місяців:

*по компанії Budget відсутні дані за 1-й та 2-й квартали 2017 року.

Середня тривалість прокату

Середня тривалість прокату компаній-учасників Асоціації у 3-у кварталі 2018 року зменшилась порівняно з аналогічним періодом минулого року на один день і становила в середньому 9 днів. Разом з тим, компанії-учасники Асоціації продемонстрували різну середню тривалість прокату яка знаходиться в діапазоні від 6 до 13 днів.

Поквартальна динаміка середньої тривалості прокату компаній-учасників представлена на графіку:

Про Асоціацію

Асоціація «Українське об’єднання лізингодавців» (УОЛ) створена в 2005 році як добровільний союз професійних учасників ринку лізингу і є «голосом» лізингу і автопрокату України. Головною метою Асоціації визначено завдання «сприяти розвитку відкритого і рівнодоступного ринку оперативного і фінансового лізингу та автопрокату в Україні шляхом координації діяльності підприємств, що об’єдналися для захисту спільних інтересів». В той же час проголошено, що об’єднання не слугуватиме досягненню будь-яких  угод між її членами щодо розподілу лізингового ринку.

Також Ви можете слідкувати за сторінкою Асоціації у Фейсбук https://www.facebook.com/leasingUkraine
та підписатись на YouTube канал Асоціації та дізнаватись Все про лізинг та автопрокат в Україні!