Утилізаційний податок істотно не вплине на ринки прокату і лізингу авто – експерт

   

Прийняття законів про утилізацію знятих з експлуатації автомобілів і екологічний податок істотно не вплине на ринок лізингу та прокату авто, вважають у компанії “Avis Україна”, що працює на цьому ринку.

“Дані заходи позначаться на вартості послуг, але ми постараємося максимально згладити цей ефект для клієнтів. Незважаючи на законопроекти, бізнес має потребу в автомобілях як робочому інструменті. Не позначаться ці нововведення і на поповненні нашого прокатного парку”, – сказав директор компанії з продажу та маркетингу Жан Тільман.

За його оцінкою, введення екологічного податку не стане і стимулом для купівлі авто вітчизняного виробництва.

“Такого податку немає в жодній країні світу, крім сусідньої Росії. Людям скрізь платять за те, що вони здають свій автомобіль, а в Україні навпаки”, – додав Ж.Тільман.

Раніше в компанії зазначали, що “Avis Україна” сподівається мінімізувати негативний вплив додаткових мит на легкові автомобілі на її лізинговий бізнес. Зокрема, в компанії зауважували, що дилери збільшують поставки автомобілів, що не підпадають під дію спецмита, і скорочують маржу.

Avis – міжнародна компанія з прокату автомобілів, що входить до складу корпорації Avis Budget Group. Працює понад 60 років на міжнародному ринку автопрокату і понад 15 років – українському.

Парк компанії “Avis Україна” в даний час налічує 2,57 тис. автомобілів різних моделей (Ford, VW, Toyota, Audi), у тому числі понад 2,18 тис. – лізингових, 320 – прокатних. У поточному році компанія запланувала збільшити парк на 10-12%.

Як повідомлялося, Верховна Рада України від 4 липня прийняла в цілому два законопроекти про утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів та внесення відповідних змін про сплату екологічного податку за їх утилізацію до Податкового кодексу.

Від сплати податку звільняються вітчизняні автовиробники, які повинні взяти на себе зобов’язання з утилізації автомобілів і інвестувати кошти у створення утилізаційних центрів.

Величина податку для конкретного ТЗ розраховується з урахуванням базових ставок та коректуючих коефіцієнтів, прив’язаних до об’єму двигуна і залежно від того, новий ТЗ чи старий.

Українські автоімпортери прогнозують, що президент України скористається правом “вето” щодо прийнятих законів з урахуванням низки недоробок і відсутності чітких критеріїв визнання транспортних засобів такими, що підлягають зняттю з експлуатації та передачі на утилізацію.

Finance.ua