Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг звертає увагу фінансових установ на типові помилки в заявах про внесення до Державного реєстру фінансових установ інформації про відокремлені підрозділи та документах, що додаються.
Просимо звернути увагу на чітке зазначення інформації про місцезнаходження відокремленого підрозділу в заяві про внесення до Державного реєстру фінансових установ інформації про відокремлені підрозділи (далі – заява) та в реєстраційній картці з інформацією про відокремлений підрозділ юридичної особи (далі – реєстраційна картка), яка має співпадати з інформацією про місцезнаходження відокремленого підрозділу зазначеною в доданих до заяви документах.
Наприклад, при зазначенні в заяві місцезнаходження відокремленого підрозділу (вул. Волкова, 120а), а в реєстраційній картці (вул. Волкова, 120, корпус А) інформація про місцезнаходження відокремленого підрозділу не співпадає, що свідчить про неправильне оформлення документів заявником і є підставою для залишення заяви без розгляду або відмови.
Заявників-страховиків звертаємо увагу на типову помилку при заповненні реєстраційної картки з інформацією про відокремлені підрозділи страховика, а саме не зазначення номеру факсу, наявність якого, в обов’язковому порядку, передбачена Ліцензійними умовами провадження страхової діяльності, затвердженими розпорядженням Держфінпослуг від 28.08.2003 № 40, зареєстрованими в Міністерстві юстиції України 15.09.2003 за № 805/8126.
Доводимо до відома заявників, що документом, відповідно до якого заявник зареєстрований як фінансова установа є відповідне розпорядження комісії, на підставі якого фінансова установа була внесена до Державного реєстру фінансових установ, та на підставі якого їй було видано свідоцтво про реєстрацію фінансової установи.
Пріоритетним завданням Нацкомфінпослуг є захист прав та інтересів споживачів та контроль за додержанням учасниками ринків фінансових послуг вимог законодавства.