Головною помилкою луцької мерії стало не рішення купити комунальні маршрутки у лізинг, а рішення залишити маршрутні перевезення і тролейбусні в одних руках.
Таку думку в інтерв’ю газеті «Луцький замок» озвучив віце-президент корпорації «Богдан» та член виконавчого комітету Луцької міської ради Володимир Гунчик.
Нагадаємо, 25 грудня 2007 року між ТзОВ «Богдан-Лізинг» та Луцьким підприємством електротранспорту уклали договір фінансового лізингу для придбання 21 автобусу моделі А-069.21, 14 одиниць моделі А-144.1, 6 одиниць моделі А-144.5.
Вартість предмету лізингу на момент його передачі відповідачу становила 11 мільйонів 736 тисяч гривень.
Станом на 27 вересня 2012 року за період з 22 січня по 22 вересня 2012 року сума заборгованості становить 1 мільйон 366 тисяч 883,41 гривні, в тому числі ПДВ у розмірі 75 тисяч гривень.
Через збитковість маршрутів, затримки у виплаті субвенцій на підприємстві у 2009 та 2010 роках неодноразово відбувалися довготривалі страйки працівників. У 2012 році від депутатів міської ради лунали думки про те, аби позбутися придбаних у лізинг маршруток.
«Чимало людей критикують те, що Луцьке підприємство електротранспорту придбало луцькі автобуси у лізинг, мовляв, це було помилкою. Я вважаю, що поява комунальних автобусів серйозно вплинула на розподіл маршрутів, яких позбулися приватні перевізники, але головною помилкою було те, що автобусний проект не був виведений як окремий госпрозрахунковий проект, і автобуси залишилися, так би мовити, у загальному котлі підприємства», – зазначив Гунчик.
«За три роки експлуатації всі автобуси фактично «вбиті». Тим часом ми поставили 150 автобусів такого самого класу у Київ, і треба подивитися, у якому якісному стані вони експлуатуються «Київпастрансом». Порівняти із Луцьком – у нас техніка перетворилася на брухт, тому що не було закріплено відповідальних водіїв, не було госпрозрахунку», – додав член виконкому.