У вересні 2012 року компанія Porsche Finance Group запровадила для своїх клієнтів новий онлайн-сервіс під назвою «Особистий кабінет». Відтепер всі клієнти компанії матимуть змогу в будь-який зручний для них момент отримати інформацію щодо деталей свого контракту, графіку виплат, страхових тарифів, історії платежів і виставлених щомісячних рахунків із можливістю їх друку.
В компанії сподіваються, що дане нововведення сприятиме не тільки підвищенню рівня обслуговування поточних клієнтів, але й залученню нових. Адже така послуга робить клієнтів Porsche Finance Group більш мобільними, надає їм можливість аналізувати та більш структуровано керувати своїми фінансами, а також суттєво економити час.
Новий сервіс також значно покращить ефективність роботи компанії, зменшить навантаження на співробітників відділу по роботі з клієнтами: в перспективі очікується зниження витрат на обслуговування на 10-20%.
Пан Йозеф Граф, голова правління Porsche Finance Group, коментує новий сервіс: «Сьогодні, в час активної віртуалізації бізнесу та стрімкого розповсюдження практики надання послуг онлайн, для кожної компанії надзвичайно важливо дбати про свою прогресивність, враховувати тенденції ринку й особливо запити споживачів. Саме тому ми запровадили «Особистий кабінет»».
В майбутньому компанія Porsche Finance Group планує продовжувати систематизацію взаємовідносин із клієнтами за допомогою подальшого розвитку системи управління зв’язками (CRM-системи).
Porsche Finance Group представлена в Україні компаніями «Порше Лізинг Україна» та «Порше Мобіліті». Вони є власністю австрійського «Порше Банку», який в свою чергу належить до «Порше Холдингу» (концерн Volkswagen). В Україні Porsche Finance Group надає послуги фінансового, оперативного лізингу та кредитування автомобілів Volkswagen, Audi та Porsche як для юридичних, так і для фізичних осіб, і є лідером ринку фінансування автомобілів.