Я дивлюся на Україну як країну з великим потенціалом, який ще не розкрився ні для прокатного, ні для лізингового ринку, – Хайм Капельніков

Хайм Капельников, голова Ради директорів Асоціації лізингодавців України та генеральний директор однієї з найбільших в Україні компаній з прокату та лізингу автомобілів — Avis Україна, поділився своїми думками щодо цифрової трансформації індустрії прокату і лізингу авто, прогнозами розвитку бізнесу у 2022-2023 роках та власними сценаріями дій в кризові часи.

Із інтервю Хайма виданню LDaily

“Гендиректор для мене — це насамперед людина з безмежним оптимізмом та вірою в країну, її людей, особливо у своїх співробітників. За весь час моєї роботи в «Avis Україна» компанія переживала як чудові, так і важкі часи в країні — скажімо, кризи 2008, 2014 років, коронакриза… У всі часи я намагався максимально зберегти колектив і піклуватися про безпеку співробітників, створюючи їм сприятливі умови роботи.

У кризові періоди проявляється різниця між компаніями: одні ставляться до своїх клієнтів і постачальників як до партнерів, а інші бачать тільки свою вигоду без урахування ситуації навколо. Наша компанія завжди намагалася йти назустріч клієнтам — підтримувати, досягати домовленостей, допомагати їм у скрутні моменти. Тому що часи змінюються, і якщо ти гравець удовгу, то маєш брати до уваги ситуацію, піклуватися про людей та їхній добробут, адже це найважливіше для збереження бізнесу. Будь-який бізнес у сфері послуг роблять люди для людей.

Я дивлюся на Україну як країну з великим потенціалом, який ще не розкрився ні для прокатного, ні для лізингового ринку. Останні кілька років ринок лізингу в Україні зростає із шаленою швидкістю, однак треба пройти ще довгий шлях, щоб реалізувати весь потенціал. Ми бачимо майбутнє в лізингу як сервісі, а не у фінансовому інструменті, тому робимо ставку саме на оперативний лізинг. Це коли ви володієте автомобілем без його покупки, без значних зобов’язань, коли ви просто платите за послугу щомісяця й не маєте більше жодного головного болю, пов’язаного із забезпеченням своєї мобільності. Компанія все вирішує за вас: купує авто, страхує його, реєструє, змінює та зберігає ваші шини, обслуговує, ставить на ТО й контролює всі супровідні процеси, дає вам підмінний автомобіль у разі аварії, забезпечує техпідтримку в дорозі 24/7. Тобто ви залишаєтеся мобільним завжди.

У майбутньому ринок мобільності розвиватиметься таким чином, що люди все рідше купуватимуть автомобілі: цей тренд помітний уже зараз, мобільність стає популярною послугою, як і будь-яка інша. Не потрібно накопичувати великі гроші для покупки авто: його можна використовувати рівно стільки, скільки тобі необхідно, і саме те, яке ти хочеш у даний момент”.

Повна версія інтерв’ю