Дніпро за допомогою Укргазбанку закупить в лізинг трамваї з Лейпцига


В доповнення до попередньої новини.

Таке рішення прийняли депутати Дніпровської міської ради.

Депутати Дніпровської міської ради на позачерговій сесії, яка відбулася 25 березня 2020 року, погодили закупівлю 30 «старих» трамвайних вагонів «Tatra T4D-M» з німецького міста Лейпцига. При закупівлі буде використаний механізм фінансового лізингу. 

Тридцять модернізованих трамваїв чеського виробництва обійдуться Дніпру в 35,4 мільйона гривень. Фінансувати закупівлю трамваїв на умовах лізингу буде державний «Укргазбанк». Відсоткова ставка становитиме 15,2% річних, термін лізингу – 36 місяців.

Закупівля трамваїв в лізинг передбачає, що трамвайні вагони будуть належати «Укргазбанку», у якого їх до повної виплати вартості і відсотків буде орендувати КП «Дніпровський електротранспорт».

Зауважимо, що в минулому році Дніпро вже придбав в Лейпцигу 20 трамвайних вагонів «Tatra T4DM». За словами віце-мера Дніпра Михайла Лисенка, вартість одного трамвайного вагона в Лейпцигу становила 25 тисяч євро. Після доставки з Німеччини вагони пройшли дрібний ремонт і адаптацію візків до українкою колії 1520 мм. За словами директора транспортного департаменту Дніпровського міськради Ігоря Маковцева, на даний момент всі трамвайні вагони, які придбані в Лейпцигу, працюють на трамвайних маршрутах міста.

Трамвайні вагони «Tatra T4D-M», які Дніпро закуповує в Лейпцигу, випущені в 1980-х роках на заводі «Татра-Сміхув», який входив до складу концерну «ЧКД-Прага». Це узкокузовна (максимальний розмір вагона 2200 мм.) версія відомого одеситам трамвая «Tatra T3». В Україні вагони «Tatra T4SU» з реостатно-контакторной системою управління тяговим електроприводом експлуатувалися в Вінниці, Житомирі та Львові. На даний момент такі вагони працюють з пасажирами тільки в Житомирі. У Вінниці і Львові збереглися музейні вагони «Tatra T4SU». Лейпцизькі трамваї «Tatra T4D-M1» і «Tatra T4D-M2» пройшли в 1990-х роках глибоку модернізацію із заміною реостатно-контакторной системи управління тяговим електроприводом на тиристорно-імпульсну.

Джерело