Засідання Комітету з маркетингу Асоціації

23 жовтня відбулось засідання Комітету з маркетингу Асоціації «Українське об’єднання лізингодавців». Засідання Комітету відбувалось за головування Директора Асоціації Марини Масіч та за участі представників партнерського Проекту USAID «Трансформація фінансового сектору».

Комітет обговорював два нагальні питання:

  1. Підвищення обізнаності українського бізнесу та фізосіб про можливості та переваги лізингу.
  2. PR та інформаційна активність компаній учасників Асоціації та співпраця в рамках Асоціації щодо інформаційної підтримки та спільної медіа активності компаній учасників та Асоціації.

По першому питанню було обговорено Концепція заходу «День фінансування малого та середнього бізнесу лізинговими компаніями» або скорочено – «День лізингу» який активно підтримується Проектом USAID «Трансформація фінансового сектору». В цьому році за сприяння Проекту було проведено серію ознайомчих семінарів в регіонах з фокусом на активізацію фінансування місцевих МСБ за допомогою лізингу.

Продовжуючи тему, в поточному  році було запропоновано продовжити просування лізингових інструментів для МСБ в регіонах у новому форматі. Окрім семінарів та презентацій, іншими словами інформаційної «просвітницької» складової в рамках «Днів лізингу» також будуть проводитись інтерактивні заходи, а саме «Ярмака лізингових компаній» в рамках яких кожна лізингова компанія, яка бере участь у заході, зможе просувати свої продукти і послуги, так само як і інструмент лізингу в цілому.

Учасникам Комітету, представникам компаній-учасників Асоціації було запропоновано обрати міста / регіони для проведення заходів а також сформувати порядок денний інформаційної складової «Днів лізингу» по кожному регіону. До обговорення пропонувались теми «Лізинг авто», «Лізинг комерційного транспорту», «Агролізинг», «Лізинг обладнання» тощо. Таким чином,  в рамках «Днів лізингу» представники компаній-учасників Асоціації матимуть можливість виступити в якості спікерів по окремих продуктах (за бажанням) та рекламувати компанію в зоні «ярмарки». Презентацію концепції та фасилітацію обговорення проводив представник Проекту USAID «Трансформація фінансового сектору» Іван Вишневський.

За результатами засідання було вирішено, що з метою вибору теми для виступу та міст для проведення заходів компанії-учасники Асоціації заповнять відповідні анкети та надішлють їх до Асоціації.

В ході зустрічі також PR та інформаційна активність компаній учасників Асоціації та співпраця в рамках Асоціації щодо інформаційної підтримки та спільної медіа активності компаній учасників та Асоціації. Було заслухано презентацію щодо засад створення та поширення контенту компаніями-учасниками та Асоціацією яку проводив Експерт з розвитку Асоціації Андрій Шевельов. Було домовлено, що компанії-учасники та Асоціація будуть проводити обмін контентом та його спільним просуванням через власні ресурси, а також соціальні мережі.