Компанія VAB Лізинг упровадила новий пакет послуг «Сервіс кожному»

Компанія VAB Лізинг упровадила новий пакет послуг «Сервіс кожному», однією з основних переваг якого є безкоштовне адміністрування сервісних послуг. В рамках пакетної підтримки клієнт отримує паливні карти, комплексну цілодобову лінію технічної підтримки, безкоштовний евакуатор, технічну допомогу на дорозі та інші послуги.

« Це означає, що за доступ до основних послуг, що входять до пакету «Сервіс кожному», клієнт не сплачує жодних комісійних, а на оплату самих послуг отримує безвідсоткову  розстрочку на весь період обслуговування лізингових зобов’язань. Таким чином, у якій би ситуації не опинився клієнт, будь-яка передбачена пакетом послуга з технологічної підтримки автомобіля буде абсолютно доступною за ціною. Адже тепер не потрібно тримати під рукою великі суми на сплату її повної вартості, оскільки ця вартість враховується у щомісячних платежах за сервісною угодою. У той же час компанія VAB Лізинг повністю бере на себе контроль за проведенням регламентного ТО, визначення доцільності ремонтних робіт, пріоритетний запис на СТО, контроль якості виконуваних робіт, врегулювання складних і спірних питань за гарантійними випадками, а також врегулювання страхових випадків. Переваги очевидні»,  – розповідає генеральний директор VAB Лізинг Людмила Золотарьова.
«За словами експерта, при сезонній заміні шин багато українських автолюбителів стикаються сьогодні з проблемою їх зберігання. Ситуація ускладнюється тим, що протягом усього сезону шини вимагають спеціальних умов зберігання.

«Не кожен може самостійними зусиллями вирішити це питання хоча б на прийнятному рівні. Аби полегшити клієнтові турботу про автомобіль, придбаний у лізинг, в рамках сервісного пакету ми запропонували до численних переваг ще один приємний бонус, такий як  сезонне зберігання автомобільних шин і дисків. Постійно розвиваючи сервісну складову, ми прагнемо випереджати ринок за наповненням лізингових пропозицій і бачимо у цьому тренд, який стане характерним для 2012 року», –  пояснює пані Золотарьова.

В межах пакету «Сервіс кожному» кожен  клієнт може також замовити GPS-навігацію, доставку на СТО і повернення автомобіля, доставку в аеропорт, підмінне авто та інші послуги.